dilluns, 3 de novembre del 2014

Tema 6. L'organització de les TIC als centres d'Infantil i Primària. Pla TIC

             Avui dia la implantació de la informació i el coneixement en la societat és un fet inqüestionable. D'una banda cal parlar de les característiques de les eines TIC, d'aquestes podem dir que la principal és contenir objectius clars a llarg i curt termini. A més una funció de les TIC és contextualitzar l'aprenentatge que es desenvolupa a l'alumnat, així com també oferir un mètode consensuat, organitzat, viable i flexible.

       D'altra banda, els recursos TICS mês comuns a les aules d'infantil poden ser l'ordinador a les classes, els taulers digitals, l'armari mòbil, pissarra digital, així com la diversitat d'aules de informàtica, d'internet o d'usos diversos. La organització d'aquests recursos a un centre, dependrà del que haja de disposar una classe, és a dir, d'un canó projector, un armari mòbil amb un televisor i un aparell de DVD i una pissarra digital. A més a més, segons el Programa Internacional sobre les TIC en l'Educació i la Societat avança que cada alumne hauria de disposar d'un tauler digital i la classe d'una càmera fotogràfica i del sistema Webcam per comunicar-se amb d'altres centres.

         A tall de cloenda una escola defineix les seues expectatives, metes, contingut i accions relatives al paper futur de les TIC en l'ensenyament i l'aprenentatge.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada